۰۷ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۴۸
محب ۰ نظر Share

گزینه های عمل شده توسط جمهوری اسلامی علیه شیطان بزرگ

تحلیلی سیاسی

شاید این تصور برای خیلی ها پیش آمده باشد که هیچگاه جمهوری اسلامی توانایی حمله به آمریکا را ندارد و در صورت داشتن نیز به دلیل پیروی از احکام اسلامی هیچگاه شروع کننده نخواهد بود. باید گفت که جمهوری اسلامی قطعا توانایی حمله به آمریکا را دارد، شاید در زمینه نظامی به علت وجود احکام جهاد این کار را تا به حال انجام نداده است ولی قطعا در سی سال گذشته با استفاده از تجربیات مختلف از جمله دفاع مقدس و نیز بازبینی جنگ های آمریکا و بررسی  تاکتیک ها و تجهیزات نظامی آن خود را به سطحی رسانده است که قطعا توانایی حمله به آمریکا را دارد. اینجا قصد ندارم سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی را که بعد از بیست سال زندگی در این نظام و استفاده از شنیده ها و تاریخ این انقلاب که تقریبا با آن آشنا هستم را بازگو کنم. اما صرفا برای اتمام حجت با آمریکا و دادن دلگرمی به بعضی هموطنانم که هیمنه پوشالی شیطان بزرگ آنها را فریفته است اینها را می نویسم. قطعا بسیاری از کسانی که این متن را می خوانند به سیاست های نظامی آمریکا واقف هستند که فناوری که در حال حاضر از آن استفاده می کند طرح های مربوط به 15 سال قبل است. قطعا نظامی که در مقابل چنین سیاستی قد علم کرده است شیوه مقابله اش نیز همینگونه خواهد بود. پس نباید انتظار داشت تجهیزات و امکانات نظامی فعلی ایران همین سطحی است که در حال حاضر عموم از آن خبر دارد و قطعا فناوری روز ما مربوط به چند سال گذشته است من شما را به طرحی که شهید طهرانی مقدم در حال تکمیل آن بود ارجاع میدهم که بقای اسلام و شیعه را تضمین می کند. فکر می کنم در این زمینه همین مقدار کافی باشد تا صدای رعشه وجود این به اصطلاح ابر قدرت را بشنویم.

اما میخواهم  بیشتر از تهاجمات انقلاب اسلامی به این شیطان بزرگ و هر قدرت دیگری که خیال واهی گمراهی بشر را در سر دارد، بنویسم. بله اشتباه نخوانده اید،تهاجمات! شاید بعضی در این توهم به سر میبرند ما در موضع تدافعی هستیم، خیر در حال حاضر ما در حالت تهاجمی هستیم و بیشترین اثرگذاری را نیز داریم و به همین علت است که آمریکا و کشورهای غربی در حال تقلا زدن برای کم کردن تاثیرات این ضربه ها هستند. این ضربه ها و حملات از خرداد 42 آغاز شده و تا ظهور خورشید بشریت ادامه خواهد یافت و تنها زمانی خواهد ایستاد که تمام دنیا پیام اسلام ناب محمدی را بشنوند و در زیر سایه آن زندگی کنند. بیایدگزینه های عمل شده در تاریخ انقلاب را بررسی کنیم. اولین گزینه عمل شده ، پیروزی انقلاب اسلامی در جایی که هیچ کس فکرش رانمی کرد ، حتی ابر کامپیوتر های تحلیل کننده آمریکایی ها هم احتمال آن را نمی دانند. و این آغاز ضربه های سهمگین بر پیکره این استعمار مدرن بود که هنوز که هنوز است استکبار جهانی نتوانسته و نخواهد توانست در مقابلش سر بلند کند. البته اگر استکبار اندک درک و شعوری در این زمینه داشته باشد آن را هم در خدمت نابودی خود و ترویج این انقلاب به کار گرفته است. ما به دلیل نداشتن امکانات ارتباطی قوی در اوایل انقلاب نیاز به توجه همگانی داشتیم که خوشبختانه این را استکبار به تمامی برای ما آماده کرد و هنوز هم ما از این فرصت استفاده می کنیم و تمامی جنجال های سیاسی در دنیا نیز باعث در کانون توجه قرار گرفتن ما شده است که به خوبی باعث ترویج انقلاب و اسلام ناب محمدی شده است،شاید اگر ما را در سکوت خبری قرار می دادند این روند کندتر می شد ولی بازهم طی می شد.پس از آنها ممنونیم که این امکان را به راحتی برای ما فراهم آوردند. اشتباه بعدی که استکبار انجام داد این بود که ما را تحریم کرد به دلیل اینکه تحریم ها باعث شد به توانایی هایی دست بیابیم که شاید در صورت وابستگی هیچگاه به آنها نمیرسیدیم. که در باب این موضوع می توان به توانایی های ما در فناوری هسته ای و نانو اشاره کرد ، که همه اینها نشان از احمقیت دشمنان ماست. باید این نکته را هم یادآوری کرد که در هر جایی از دنیا جمهوری اسلامی شناخته شده و در حال ترویج تفکر اسلام ناب محمدی است ، توسط دانشجویان ، اساتید ، علمای دینی و هر فردی که اندکی از این نظام می داند چون هر بیانی باعث تفکر و تعقل و تحقیق بشر در رابطه با آن می شود و حقیقت را هیچگاه نمی توان از چشمان یک جستجوگر پنهان کرد.ما نیاز به آن داشتیم که این سوال را در ذهن مردم جهان ایجاد کنیم که هدف جمهوری اسلامی ایران از این همه هیاهو چیست؟ که باز هم با استفاده از امکانات استکبار غرب به این هم دست یافتیم و این سیر همچنان ادامه دارد و قطعا به نابودی شیطان بزرگ منجر خواهد شد. شاید یک برداشت از این جمله امام (ره) که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ، این باشد که تمامی حرکات این استکبار جهانی در راستای ترویج و نشر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی خواهد بود.

حال باید به آقای کری در پاسخ به تهدید نظامی و بولوف گزینه های رو میز گفت ، بهتر نیست به جای این تقلاها خودتان را تسلیم سیاست اسلام و انقلاب اسلامی کنید تا شاید زندگی بهتری و راحتتری داشته باشید؟ البته ما از حمله نظامی شما خوشحال خواهیم شد زیرا پایان شما را زودتر خواهد رساند و «پاسخ جمهوری اسلامی پاسخی خواهد بود که شما را از درون متلاشی خواهد کرد.»

 

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير منتخب