۰ نظر
۱۱۱۱
Share

چرا؟

قلم وسیله حق است !


تقدس قلم را هر کسی نمی فهمد . باید با آن مانوس بود تا که فهمید این چه گوهری است در دستان بی روح ما و آنچه به این دستان روح میدهدجز این نیست! آنچه قلم را از ابزار دیگر متمایز می کند علاوه بر ثبت آثار ، تبین حق است .چه آنکه قلم برباطل می راند و چه آنکه در راستای نقد بر حق آن قلم در دست می گیرد. هر دو برکت قلم را می رساند که باعث و بانی این مجادله عظیم است . اصلا مجادله حقیقی عالم ،مجادله حق و باطل است و قلم نیز از این قاعده مستثنی نیست . و هر آنچه بر کاغذ با قلم رانده شود جز تبین حق نخواهد بود. حتی آنکه باطل را با قلم بیاراید. چون نهایت آراستگی آن به ابتدای زیبایی حرف حق در بدترین حالت نوشته شده ، نخواهد رسید . و ما را از نوشته شدن باطل ترسی نیست.چون فان حزب الله هم الغالبون.
ح. محب 17/10/93

بسیاری از اوقات سخن گفتن راحت است اما آنجا که سخن را یارای گفتن نیست ، قلم رسالت سخن را بر عهده می گیرد و به نشر آن می پردازد و از آنجاست که تقدس پیدا می کند ، آنچه بر قلم رانده می شود اگر رضای خداوند مد نظرش نباشد جز گمراهی و ضلالت حاصلی نخواهد داشت. و اگر گمراهی با نیت رضای خدا قلم بزند یقینا هدایت حضرت حق شاملش خواهد شد.


نون والقلم و ما یسطرون

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

تصاوير منتخب